torsdag 4 augusti 2011

Dags igen......

God morgon, reserven här igen.

Igår kväll fick Gösta återigen kontakta sjukvården, då andningen blev för jobbig. Då beslutades att det var dags för sjukhuset igen och nya undersökningar.

Har lungan gett upp igen? Är det något annat som spökar?
Lite ledsen var han allt och det förstår jag. Hopplöst måste det kännas när det inte vill sig riktigt i kroppen.

Vi får väl se vad dagen för med sig.

Som alltid, hälsningar till er alla och Carpe Diem.

/Marianne

10 kommentarer:

  1. Hej!

    Marianne, tråkigt att din pappa ha behövt besöka sjukvården igen. Hoppas att han får hjälp med andningen och att det blir bättre. Vi är nog många som besöker och skriver i bloggen, som tänker på er familj. Hans i Tidaholm

    SvaraRadera
  2. Hej Marianne !

    Inget glädjande i dag,förstår att det måste vara jobbigt för Gösta att åter får åka in på sjukhuset, förhoppningar om att det skulle fungerar nu när han fått komma hem.Hoppas att allt ordnar sig till det bästa och att Gösta snart är hemma igen.
    Varma kramar och hälsningar till er tre. En extra kram till Gösta. Doris i varmt Småland.

    SvaraRadera
  3. Ja vad ska man säga och skriva idag..Sällar mig till föregående skrivare..och som Hans säger..vi är många många som tänker på Dig..och hela Din lilla familj...Stor varm kram till Er alla...och till alla som har de svårt på olika sätt i livet...Ulla

    SvaraRadera
  4. Morrn! Ja, det är med förtvivlan jag skriver efter att ha läst Mariannes ord. Förstår, att det är svårt nu att återigen behöva besöka sjukhuset, men denna gång kanske de kan ge hjälp direkt, det behöver inte vara det värsta.
    Hur som helst, mina tankar går till dig Gösta, Sonja och Marianne, som återigen är här för att hålla oss underrättade. Tack Marianne!
    Skickar med styrkekramar till er alla och ett hopp om att Gösta snart är hemma igen.
    Carpe diem!
    Christina V-ås

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt!
    Förstår att det känns väldigt tungt nu.
    Jag hittar inga bra ord... mer än att mina tankar finns hos er som alltid!
    Varma kramar till er alla tre!!!
    /Åsa

    SvaraRadera
  6. Har idag inga ord för vad jag känner, men jag känner verkligen med er alla tre och alldeles speciellt dig Gösta.
    Sällar mig i övrigt till övriga som skrivit och tack Marianne för att du håller oss informerade.
    Många varma styrkekramar, mod och tålamod från Iris

    SvaraRadera
  7. Tack snälla du - o Gösta- som håller oss uppdaterade. Det är liksom inte ny dag om jag inte hinner kika in på Göstas blogg medans kaffet bryggs på morgonen...... han är liksom
    "med" i mina tankar.
    Nu hoppas jag att de får rätsida på det här med andningen- så att han får vara hemmavid i stället, för att ha det så här !
    Krya på dig Gösta !
    /M Umeå

    SvaraRadera
  8. Så tråkigt för er alla...Hoppas det ändå löser sig med andningsproblemet nu på sjukhuset. Bra ändå att vara på rätt plats när det ändå är som det är..Snart tror vi du är hemma igen
    Varma tankar till er alla
    Maggis

    SvaraRadera
  9. Till Christina V-ås: Jag har Gerts e-mailadress gert.ivar@hotmail.com. Har mailat till honom men inte fått svar, du kan försöka...
    Hälsning
    Maggis

    SvaraRadera
  10. Så tråkigt för Gösta och även för Er anhöriga att det har blivit lasarettsbesök igen.
    Hoppas på det bästa och att Gösta snart är hemma igen.
    Tack Marianne för att Du skriver.
    Kram från Elisabeth, en medmänniska från Skåne

    SvaraRadera