måndag 15 augusti 2011

Ny vecka

Måndag 15 augusti 2011. Natten har varit lugn. Den banjo som skymtar i reportaget är inte min utan hyresvärdens. Mina musikövningar håller sig till lite keyboard. I övrigt blir det radio och dvdspelare. Helgen har varit rätt så händelselös. Det har bara varit att slöa. Melodikrysset gick bra det var lite enkelt men det blir ju det när man är fler som hjälps åt. Nu börjar en ny vecka som det gäller att möta så gott det går. Önskar att det får bli till läkedom för de som behöver. Carpe diem                                       Klockan är 03.57

5 kommentarer:

  1. God morgon Gösta!
    Ja nu börjar en ny vecka och jag hoppas att den blir bra för dig och för alla andra som har det jobbigt.
    Du skrev att Melodikrysset var enkelt, inte för mig, jag klarade det till sist, men det är bra träning för de små grå.
    Tack ska du ha för förklaringen om banjon, när jag såg den tänkte jag på George Formby som spelade ukelele-banjo. Minns du honom? Alias Flygmalajen?
    Idag är det mulet här och blir nog regn under dagen.
    Jag hoppas att du och de dina fortsätter att ha det bra samt önskar även alla andra detsamma.
    Styrkekramar och carpe diem!
    Christina V-ås

    SvaraRadera
  2. Hej Gösta ! Hoppas att den nya veckan ska fortsätta att vara bra för dig.
    Min önskan är att det ska bli så för alla andra som har det jobbigt.
    Undrar så hur det är med Sven Och Gert.Har du hört något från dom ?
    jag ska strax i väg till V-centralen för provtagning,bäst att ta det på morgonen så har man dagen fri.
    Här är det regnigt och tryckande värme,så det är inte behagligt.Ha nu en bra dag du och Sonja.
    Kramar och hälsningar från Doris

    SvaraRadera
  3. I dag blir nog mitt livs värsta dag! min innerligt älskade make som följt dig Gösta med intresse jnder hela dit skrivande, sakll vigas till den sista vilan, blir nog jobbigt värre men AaLLT får gå!
    Carpe Diem
    GUNNEL I jönköping!
    Dessutom regnar det som vanligt här.

    SvaraRadera
  4. Mina tankar är hos dig Gunnel!

    SvaraRadera
  5. Hej Gösta!
    Jag bara undrar vad det är för intelligensbefriade personer som läser att du ligger på sjukan och försöker göra inbrott hos dej, synd att inte skampålen finns kvar.
    Snålvattnet rann när jag såg plåtarna med nybakta bullar, men ät och må bra ta en bulle extra.
    Hälsningar från Margaretha i Jönköping.

    SvaraRadera