fredag 2 september 2011

Sonjas sjukresa

Fredag 02 september 2011. Natten har varit i full aktivitet. På förnatten började Sonja må dåligt och efter övertalning beställde jag ambulans för färd till sjukhuset. Orsak kunde vara lunginflammation eller början till en infarkt. Besked får jag under morgonen. Hoppas innerligt att det kommer att gå bra så hon kommer hem snart. Just nu är det jobbigt men det finns inte så mycket jag kan göra. Önskar att jag kunnat åka med för att vara vid hennes sida men tyvär är det inte möjligt som det är nu. Inväntar besked under dagen. Carpe diem                     Klockan är 03.53

13 kommentarer:

  1. Håller tummarna att hon e hemma snabbt,ha de så gott du kan nu många tankar ock kramar från Helena i bräcke

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du får hem Sonja snart.

    SvaraRadera
  3. Skönt att hon kom till vård så snabbt.Hoppas nu innerligt att hon är hemma snart.Tänker på er och önskar det bästa.
    Trogen läsare

    SvaraRadera
  4. Fy så hemskt!När ens egna blir sjuka känner man sej utlämnad.Tänker på dej käre Gösta.Hon klarar sej nog.Ta det ro som min pappa alltid sa.Din vän Maggan i Halmstad.

    SvaraRadera
  5. JUST NU HAR JAG INGA KOMMENTARER ATT LÄMNA
    Mer än önskar er Guds välsignelse!
    Gunnel i J ÖNKÖPING

    SvaraRadera
  6. Hej Gösta och Sonja!

    Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går bra och att Du snart har Sonja hemma igen. Kan Du inte få hemhjälp el dyl.? Sonja behöver kanske även vila upp sig ett tag sedan hon kommit hem. Hälsa Sonja och även Marianne! Hoppas på allt gott för Er alla!
    Kram Elisabeth, en medmänniska från Skåne

    SvaraRadera
  7. Kära Gösta! Idag har jag försovit mig och är verkligen ledsen att läsa att Sonja är förd till sjukhus! Förstår, att du är orolig, det måste även Marianne vara nu! Bra dock att hon är under läkarnas beskydd och nu får vi allesammans hålla tummarna för henne.
    Nu får du försöka stötta henne, liksom vi alla andra här.
    Mina tankar kommer att vara med dig, Marianne och Sonja!
    Skickar styrkekramar och ett carpe diem!
    Christina V-ås

    SvaraRadera
  8. Hej Gösta!

    Tänker på dig och din Sonja!!

    Kram Inga i Västerås

    SvaraRadera
  9. Hej Gösta! Det var bra att Sonja åkte in till sjukhuset,så att dom får kolla upp henne.Hoppas att allt är okey,och att hon snart är hemma hos dig igen.Hoppas även att någon vänlig själ tittar in,och hjälper dig,nu under tiden.Tänker på er och sänder en krya på dig hälsning till Sonja,och hoppas hon snart är hemma igen.Styrkekramar till er båda. carpie diem Kristina

    SvaraRadera
  10. Åh Gösta...vad synd om Sonja, hoppas det inte är något allvarligt utan att hon snart är hemma igen. Önskar liksom Kristina att någon tittar in till dig, om inte annat så hemsjukvården. Önskar er det bästa
    Varm stor styrkekram
    Maggis

    SvaraRadera
  11. Åh, så tråkigt. Mina tankar finns hos dig och Sonja. Hoppas innerligt, att det inte är så allvarligt.

    STYRKEKRAMAR
    Ingalil

    SvaraRadera
  12. Ingalill i Trollhättan2 september 2011 kl. 13:21

    Hejsan Gösta,

    Ja, man vet inte vad som händer från den ena minuten till den andra, och tur är väl det.
    Hoppas det inte är allvarligt utan att Sonja snart dyker upp hos dig igen.
    Varma kramr från Ingalill i Trollhättan

    SvaraRadera
  13. Jättemånga tankar och styrkekramar till er alla! Hoppas innerligt att ni snart är tillsammans igen.
    Kram igen från
    Åsa

    SvaraRadera