söndag 31 maj 2009

Ångest

Söndag 31 maj 2009 kl.12.55. Vaknade i morse och kände hur fuktig kudden var precis som en disktrasa .Direkt kom ångest och oro krypande det spred sig i hela kroppen och man började undra vad som var på gång. Har det hänt något som jag inte fått veta eller var det ett förebud på något som kommer att ske. Allting började helt plötsligt få mig att grubbla vad har jag gjort.Varför mår jag så illa? Jag har ju inte träffat någon människa på flera dagar så jag kan ju inte ha sårat någon med ord heller.Det riktigt kryper av något oförklarligt inom mig. Det måste vara sjukdomen som gör sig påmind den vill visa att det finns ingen återvändo. Dagen måste i alla fall fortsätta oavsett hur man mår men jag hoppas att det kanske släpper. Carpe diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar