torsdag 21 maj 2009

Motsägelser

Torsdag 21 maj 2009 kl.05.oo Otroliga saker kan faktiskt hända även i vår tid. Har helt utan någon kännedom härom fått tre nya vänner,märkligt va, har ej haft några på flera år och så plötsligt bara så där har man tre nya. Visst är livet märkligt när det kan hända sådana här saker. Troligen är det för att jag inte ska behöva må så dåligt. Men tyvär dom har inte funnits där när det skulle behövts som bäst. Nu behöver dom inte hänga med så länge så då går det lätt att försöka bli min vän. Tidsfristen som är kvar ska jag försöka att använda till att göra saker jag försummat förut. Jag skall försöka leva rullan. Försöka att njuta av varje dag,timme,sekund utan att behöva tänka på någon annan.Tids nog kommer dagen när allt är slut.Har inte haft någon förut således behövs ingen nu, när det egentligen skulle behövas som bäst. Konstigt. Det blir ju en motsägelse på en gång. Får väl skylla på det dåliga omdömet som råder just nu. Carpe diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar