måndag 29 juni 2009

En tacksamhetsdag

Måndag 29 juni 2009 kl.4.40. Det visade sig att oron och den konstiga känslan igår var helt obefogad. Dagen fortgick i en helt annan känsla. Det var en hel familj med änglar som tog mig med på en heldag till Expo Norr en mässa med olika företag och en hel del knallar med olika utbud. Tänk en hel dag utan att fundera på något annat än vad som skedde på mässan. Idag när jag klev upp så hade jag ont som vanligt, men med tankarna från gårdagen så var det lättare att bita ihop. Smärtan hade inget med gårdagen att göra. Det är sjukdomens sätt att göra sig påmind. Nu har jag en fin gårdag att tänka tillbaka på och det tar nog ned lite av att känna sig nere. Det är med stor tacksamhet som jag vill tacka mina änglar. Carpe diem Kommentarer kan nu ges från alla utan undantag.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du fick dig en heldag på mässan. En dag att göra något roligt och tänka på annat.

    SvaraRadera