fredag 5 juni 2009

Tvivelaktiga tankar

Fredag 5 juni 2009 kl.08.15. Det har gått en par dagar sedan jag skrev något. Detta beror på att känslan vad jag verkligen står inför har kommit närmare att aceptera att man verkligen är sjuk och tiden har blivit betydligt kortare att leva. Detta har verkligen satt oron och ångesten på sin spets. Man börjar reagera på små skuggor som far över golv och väggar. Det kan ju vara någon från andra sidan som förbereder en hämtning. Det finns liksom inget riktigt som är rätt. Vilka kan tänkas kunna hjälpa mig att inse det verkliga i allt som sker? Hur ser själva slutet ut vem möter mig på den sista färden ? Konstiga frågor och funderingar som far genom huvudet när livet håller på att ta slut. Jag funderar också på hur det skulle kännas att få möta en medmänniska som man kan dela sina tankar med. Kanske till och med få en kram. Carpe diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar