lördag 25 juni 2011

MIDSOMMARDAGEN 2011

Lördag 25 juni 2011. Tack för det gågna dygnet med all uppmärksamhet och för att ni finns alla. Det är verkligen en ynnest att känna hur ni stöttar. Med all styrka vi besitter så måste det gå att påverka all motgång som försöker bryta ned de goda. Med all gemensam tanke måste vi komma fram till några resultat precis som dessa healinggrupper påstås göra. Om det skulle hända att det blivit bättringar hos någon då vet vi att det går men kanske med bara små steg det har ändå hänt. Ser fram mot denna dag med nya ögon och tror att fler vill göra det. Carpe diem                     Klockan är 04.15

5 kommentarer:

  1. Morrn Gösta! Förstår, att du kanske haft en bra natt vilket ger dig mer styrka inför dagen!
    Ja du har så rätt, med envishet och styrka kan man påverka siuationen och den styrkan har du helt klart!
    Så många människor har det svårt och kämpar på. Här i bloggen har vi verkligen fått ta del av din och andras kämparglöd och tillsammans hjälps vi åt.
    Jag hoppas du får en bra dag, många varma hälsningar till er alla och tänker spec på Gert, som jag vet har det mycket svårt och kanske inte orkar skriva.
    Carpe diem!
    Christina V-ås

    SvaraRadera
  2. Hejsan Gösta,
    ja, nu stundar Melodikrysset, lördagens höjdpunkt. Man får vara glad att man ärr född förnöjsam, eller hur?
    Jag önskar Dig och de Dina en härlig dag, här i Gbg har vi nu 18 gr o solen tittar fram..
    Kramar från Lennie

    SvaraRadera
  3. Gösta!
    Många sommarkramar från mig till dig och de dina.
    Maud

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta!
    Jag önskar dig och de dina en så god fortsättning på midsommarhelgen som är möjligt! Det är för oss en stor ynnest att ha fått lära känna dig, du kämpastarke, tålmodiga, empatiska person. Du är helt fantastisk, som jag sagt tidigare.
    Jag sänder en varm hälsning till ALLA här i dagboken, men framför allt hoppas jag att du själv och din familj får fina och lite sköna dagar här framöver.
    Varma tankar och kramar till er från Iris

    SvaraRadera
  5. Hej Gösta ! God fortsättning på midsommarhelgen !
    Din natt verkar varit något så när bra.Hoppas också att din dag var en bra dag i går med sill och ny potatis samt jordgubbstårta.
    Firade midsommar med mina tre b. Fattades inget i matväg och inte den lille till sillen allt var gott,dans runt stången blev det också i mellan skurar av regn.
    Mitt 5-åriga barnbarnsbarn hade uppvisning i crosskörning.G.mormor tyckte allt att det såg farligt ut.Men han körde med bravur.
    En trevlig afton.
    För många kanske inte midsommar afton blev så trevlig, det är alltid något som händer, för mycket alkohol,fortkörningar och olyckor till sjöss.Men regn och kyla kanske trappade ner på det hela.
    Gösta och Sonja ha en bra dag tillsammans.
    Varma kramar och hälsningar från det regniga Småland.Sänder också med hälsningar till övriga här.Tänker på Gert också. Doris

    SvaraRadera