fredag 13 maj 2011

Tekniken och dess under.....

Hej alla Bloggläsare ! Reserven här igen!
Verkar som om "Blogger-siten" haft stora problem, de har lyckats tappa bort torsdagens inlägg och kommentarer samt dagens ursprungliga inlägg. Men, men så kan det bli ibland.

Pappa bad mig skriva idag också då orken tryter. Misstänker att dagen tillbringats med soffa, korsord och kaffe med dopp. Vi får väl se om han skriver själv imorgon eller hur det blir.

Han hälsar till er alla

Carpe Diem

Kramar
Marianne

6 kommentarer:

  1. Mina tankar finns hos er alla.
    STYRKEKRAMAR
    Ingalil

    SvaraRadera
  2. Underbart att det fungerar igen. Blev riktigt orolig.
    Hoppas Gösta får känna sig piggare i morgon.
    Kram till er alla
    Ylva

    SvaraRadera
  3. Har börja läsa varje dag sen en tid tillbaka,lång tid tillbaka,det har blivit ett måste.
    Blev riktigt orolig når det inte fanns nått att läsa,skickar en Styrkekran till Dig Gösta nu medans du lever.....Hoppas du har det någorlunda gott,och att du får det gott när du lämnat jordelivet..

    SvaraRadera
  4. Härligt att tekniken fungerar igen. Men trist att man lyckats tappa bort torsdagens inlägg och kommentarer (var ganska många kommentarer om jag inte minns helt fel) plus det ursprungliga inlägget från dig Marianne idag. Verkar som om Blogger-siten har dåliga back-up-rutiner/-system så att dom inte bara kan "lägga tillbaka" när något går snett.
    Nåväl hoppas nu att Din ork Gösta återkommer successivt, tänker på dig och önskar dig allt gott jag kan skicka via etern! Du är vår store empatiske kämpe som lärt oss så oerhört mycket. Jag är så tacksam att jag "lärde känna dig" och att jag fått ta ta del av allt det du gett till oss i form av tankar, ord, omtanke etc.
    Många varma kramar till dig, till Sonja och till Marianne kommer här från Iris

    SvaraRadera
  5. God kväll Gösta, Marianne, Sonja och alla andra!
    Jag kan bara hålla med Iris i allt hon skriver!
    Var riktigt orolig ett tag, men skönt att det verkar fungera igen.
    Nu hoppas jag, att Gösta, Sonja, Marianne - en stark trio, får en bra natt nu inatt och att morgondagen blir så bra det går.
    Många varma kramar och ett carpe diem!
    Christina V.-ås

    SvaraRadera