torsdag 12 augusti 2010

Målgång och sömn

Torsdag 12 augusti 2010. Efter en lång resa och en lång natt känns det skönt. Resan i går gick väldigt bra. Det tog nästan elva timmar innan vi var framme vid destinationen för det blev en del besök efter vägen. Men att få göra och uppleva denna resa fanns inte i sinnevärlden för ett år sedan. Tänk vad det finns i beredskap under stenarna om man bara vågar rulla på dom. Nu fortsätter besöket under några dagar till så det gäller att inte slarva med sömnen. Carpe diem  Klockan är 04.45

6 kommentarer:

  1. Hej Gösta missade visst att läsa din dagbok igår, Önskar dig allt gott nu när du äntligen får träffa alla dina nära o vänner,tänk på att vila dig mellan varven så du orkar med allt nu, Stockholm har ett hårt tempo, jämfört med Norrland. Ha det så bra nu Carpe diem Kram Barbro Göteborg

    SvaraRadera
  2. Morrn på dig Gösta. Vad glad jag är, att läsa att resan nu har påbörjats och detta är en saga alltigenom! Tror inte att jag hört något liknande! Klart att du var trött efter att ha upplevt så myckret, många återseenden och den glädje du känner går inte att ta miste på. Sömnen är viktig för dig nu, så vila när du kan.
    Jag önskar från hjärtat er en fortsatt trevlig resa, var rädda om varandra! Carpe diem!
    Många kramar, Christina, V-ås

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta.Så otroligt roligt och fantastiskt att du kunde åka med ner till Stockholm.Efter en sån lång resdag,och med luftombyte och allt,kanske ni tar igen er och har vilodag.-Innan ni skall ut på nya äventyr.- Det har varit så spännande att läsa din dagbok, som en rysare, min önskan om att du skulle få åka med ner till Sthlm har gått i uppfyllelse.-Så det ska jag fira med en kopp kaffe på balkongen,och pusta ut.Passa på och njut och jag önskar er många soliga dagar tillsammans.Hälsningar o kram till er alla ,CARPIE DIEM Kristina

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta med familj!
    Fantastiskt att följa din livsresa här Gösta!
    Jag förstår att du inte ens i din vildaste fantasi kunde tro att detta skulle hända!
    Njut och jag önskar att du/ni får många fina dagar tillsammans!
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  5. Hej Gösta!
    Härligt att höra att resan igår och natten till idag gått så bra! Njuut nu för fullt så mycket du orkar och mina tankar är med dig och er av och till hela dagarna! Säger det igen - en helt otrolig saga som blivit verklighet för dig och er!
    Varma tankar och kramar till er alla från Iris

    SvaraRadera
  6. Hej Gösta ! Glad att din resa gick bra.Nu ska du njuta av dina dagar hos dina kära.Men ta det lugnt och vila så att du orkar med ditt besök i huvudstaden.Marianne sköter säkert om dig på bästa sätt.Ha det nu så gott, har verkligen hållit tummarna för att du skulle orkar med denna resa.Nu är du där.Ha det så gott och njut.Kram och hälsningar DOris.

    SvaraRadera