tisdag 24 augusti 2010

Mångalen?

Tisdag 24 augusti 2010. Natten med fullmåne är över utan några överraskningar. Det sägs att fullmånen påverkar människan tack vare att vi består av så mycket vatten. Mig veterligt har det inte märkts på mig. Fast det ska inte jag påstå utan det måste någon annan komma med för jag märker nog inte det själv. Tid för vidare spekulationer om månens påverkan får nog anstå till ett annat tillfälle. Nu går vi mot en ny dag och får ta itu med det som sker nu. Hoppas på några goda händelser. Carpe diem         Klockan är 04.16

6 kommentarer:

  1. Morrn Gösta till en ny dag. Ja du detta med fullmånens påverkan på oss har diskuterats mycket. Själv har jag svårt att sova en fullmåne-natt, dock inte i natt. Vi har ett stort regnområde över oss, så jag sov ostört. Däremot vid klart väder, blir det svårare.
    Hoppas att din dag blir bra och att något trevligt händer för dig. Det bästa är ju att du kan få vara så smärtfri som möjligt.
    Skickar med många varma kramar från ett regnigt Västerås. Carpe diem!
    Christina

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Christina. Så bra att Gösta inte pratar om smärta, inte tänker på den...
    Ha det så bra i Svenstavik, gneta på du!

    Kjelle

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta så längesen jag skrev nu men jag läser bloggen när jag får en stund över är ju mkt hos min syster, förra veckan så avled min svåger i diagnosen cancer i hela kroppen läkaren har sagt att han hade polymialgi i alla år så va det ju inte nu, jag tappar mer o mer förtroende för läkarna, han höll ju på att glädja alla gamla på ålderdomshem mm, o visste att han spelade in ibland på film, men inte visste jag att han hade flera filmer på YouTube
    så om ni gillar dragspelsmusik så titta in
    http://www.youtube.com/watch?v=aVkI169G5Ms&feature=search man söker bara på västkustkvartetten så hittar man alla andra klippen.
    Nog om detta jag är glad att du fick en sån fin sommar med Marianne o mågen, sånt kan man leva på länge o har man då tagit kort så upplever man ju allt igen. Ha det nu så gott o tänk på allt det roliga du varit med om, så glömmer du av allt det andra för en stund.
    Vi har full storm (nästan) i Göteborg
    Carpe diem Kram Barbro

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta! Det är ett tag sen jag skrev, men läser varje dag.Jag har varit mycket i bärskogen, det finns så mycket hallon.Det är det bästa jag vet att plocka bär.Här ösregnar det i dag.har varit inne o bakat. Kramar från Lilian.

    SvaraRadera
  5. Hej Gösta!
    Här kommer en kort, men varm hälsningskram mellan åskskurarna. Hoppas du haft en bra dag!
    Hälsningar från Iris

    SvaraRadera
  6. Hej Gösta! Long time - no see! Nu möts vi i cyberspace i alla fall. Hoppas sommaren varit god för dig. Den började ju i alla fall bra med återseendet av din dotter och hennes mor i samband med din 65-årsdag. Kunde väl inte varit bättre. Är inte uppdaterad på vad som hänt sen dess men hoppas det varit bra, frånsett din hälsa.
    Ha de så bra som bara möjligt till vi hörs igen.
    vännen Anders

    SvaraRadera