fredag 17 september 2010

Inför helgen

Fredag 17 september 2010. Snart är det helg igen. Veckorna går så fort. Så fort det har varit måndag så är det fredag. Nu  börjar planeringen vad som ska ske lördag och söndag. För min del är det dags för besök. Det är min dotters mor som kommer på söndag kväll och stannar en vecka. Det blir trevligt att få någon som hälsar på. Det är bara det att tiden rinner iväg så fort. Men det är bättre än ingenting. För övrigt har natten varit lugn och dagen blir nog som en vanlig fredag. Carpe diem          Klockan är 04.06

4 kommentarer:

  1. God morgon på dig Gösta och skönt att läsa att din natt varit lugn! Ja du, en vecka går alltför fort, man undrar vad man gjort under veckan egentligen?
    Vad trevligt, att du får besök av din dotters mor och att hon stannar en vecka! Hoppas att vädret blir skapligt så ni kan vara ute litet med. Veckan kommer att gå fort och ni har säkerligen mycket att prata om och diskutera. Är så glad för din skull!
    För min del blir det ett möte idag, sedan litet inköp inför veckoslutet och så rösta på söndag. Eventuellt skall jag med min dotter och hennes familj ta en tur ut i skogen om det inte regnar, skönt med tystnaden, friska luften och att vistas i skogen.
    Ha en bra dag nu Gösta och som vanligt skriver jag carpe diem. Varma kramar från
    Christina, V-ås

    SvaraRadera
  2. Hej min vän....
    Skönt för dig att natten varit lugn. Önskar dig nu en trevlig vecka med din dotters mor och att ni även får bra väder så att ni kan vara ute...alltid trevligt med besök så att man har någon att utbyta tankar med.....
    Här blir det en vanlig helg, vädret är ju inte det bästa men man får ta dagen som den kommer trots vädret. Varma höstkramar från Hjördis i Lillhärdal

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta!
    Tiden bara rusar iväg och det går bara fortare och fortare.....en vecka går verkligen snabbt! Hoppas du får bra väder så ni kan vara ute och njuta.
    Kram Maria i Yngsjö

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta
    Vad skönt för dig med besök under en vecka, ett välkommet avbrott för dig. Ha det nu riktigt bra tillsammans och njut av tillvaron.....
    Varma Kramar
    Maggis

    SvaraRadera