måndag 4 juli 2011

Undersökning

Måndag 4 juli
God morgon! Reserven här igen.

Pappas gårdag förflöt lugnt och stilla. På sjukhus händer det ju inte så mycket på helgerna. Mesta tiden av dagen gick till att titta på sport från Halmstad på tv blandat med lite tupplurar.

Gösta ser framemot dagen med förväntan, undersökning av att dränaget sitter som det ska, ska göras och förhoppningen är att lungan ska "ta sig". Vi hoppas alla på att det ska börja gå åt rätt håll.

Annars rullar dagarna på, med lite hemlängtan till och från. Kaffet och hembakta bullarna, egna soffan och sängen.

Som alltid hälsar han till er alla här på bloggen!

Carpe Diem

/Marianne

9 kommentarer:

  1. God morgon!
    Håller tummarna att undersökningen ger beskedet att lungan "är på rätt väg" igen.
    Jag förstår att hemlängtan ger sig tillkänna.
    Hälsa Gösta så mycket!
    Carpe diem!
    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas att det ska gå åt rätt håll och att Gösta snart ska komma hem till sitt egna,njuta av tillvaron hemma.Särskilt får ligga i sin egen säng,sjukhussängen är inte den bästa.
    Jag sänder kramar och hälsningar till er tre och så hoppas vi på det bästa.Kram Doris

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att dagens undersökningar ska ge positiva resultat, att dränaget är rätt och att lungan nu ska börja återhämta sig.
    Förstår att hemlängtan gör sig påmind, men å andra sidan bättre att vara nära vården tills det hela rättat upp sig.
    Som vanligt mina varmaste tankar och kramar till er alla tre från Iris

    SvaraRadera
  4. Kram på dig Gösta! Skickar dig en massa styrka och hopp. <3

    SvaraRadera
  5. Kram till dig Gösta och hoppas nu på snabb bättring så du får komma hem till ditt lilla kära hus...

    Hälsningar till alla här
    Maggis

    SvaraRadera
  6. Hej Gösta, Marianne och alla andra1
    Blir så förtvivlad när jag läst genom de sista dagarna om Gösta!
    Jag har inte svikit, men min dator alutade fungera runt midsommar, haft den inl,mad, så nu blir det att installera om allt igen! Även de adresser jag fått från några av er är borta!
    Det har varit så frustrerande att inte kunna följa Göstas logg men nu är jag här igen!
    Gösta, jag skickar med de varmaste styrkekramar och hoppas allt fungerar nu så du snart är hemma igen!
    Carpe diem!
    Christina vås

    SvaraRadera
  7. Ja Du, Christina, det verkar som Du fortfarande har problem med din dator. Eller sitter knapparna fel?

    SvaraRadera
  8. ig wejt int ritji wän ig ska skriv um idag son mitt isummårn..ig e lite tom i skållan si du..ja ig åld fäll å bi gåmmål å trät el så sitt kanppa fel båd i datorn å i skålln mejn

    nu skum i tittå lite spar å kåjta i tv fö e ä visst u17 i jourospårtn

    ig drck jen pilsner igår frå våråt brydjeri i vattnäs å ig känner mi lite full och yrslin i kruppen än

    men i skuir a en fin kveld å håppes ir slipper myggdjen eld kållir an svidarn..

    Sven Lindh i Mora

    SvaraRadera
  9. hör ni ni! Tanten är gammal och efter allt ominstallerande funkar hjärnan inte så bra.
    Skall skärpa mig!
    Ha det bra!
    Carpe diem!
    Christinba v-ås

    SvaraRadera