tisdag 13 mars 2012

Dagboken

                                       Dagboken 12 mars 2012. Denna dag var fullt kännbar både till själ och hjärta. Det är som en tid av väntan igen, Vet ej på vad men det blir nog svar snart nog. Carpe diem                                    Klockan är 00.17                Hej boken är publicerad Med titeln
GÖSTAS DAGBOK–i väntan på döden
Artikel nummer:9789163705847

Det går att söka direkt i google från och med imorgon.
Boken kommer under morgondagen och dagar efter det. Komma upp på webbshoppar som:Adlibris, bokus, bokia, cdon, bokmusen, skolshoppen.
Exakt hur de olika webbshopparna arbetar kan jag tyvärr inte svara på det får du fråga dem om...

Den går att köpa från och med imorgon. Tack för att du använt vulkan.

5 kommentarer:

  1. Hej Gösta!
    Ja livet är väl en enda lång radda av dagar och vad är det vi väntar på?
    Vårkram från
    Marianne i Varberg

    SvaraRadera
  2. Hej Gösta, Sonja och alla andra vänner här.
    Ja du, gårdagen blev en dag kännbar på många sätt för dig. Hoppas dock att de var av den karaktären så du kan vara hoppfull. Jag tror min vän, att vi alla har en väntan på något. Det ligger i vår natur. Från de små barnen, tonåringarna, och de vuxna och även oss som är litet äldre. Vi kan inte alltid förklara vad vi väntar på, den bara finns där.

    Har själv en väntan på att något positivt skall ske för en av mina närmaste vänner, som drabbats svårt av sjukdom. Hon har en önskan att få komma ut och plocka liljekonvaljer när de blommar! En sådan liten önskan betyder så mycket och jag har gett mig den på att hon och jag tillsammans skall göra det i år.

    Idag är det soligt, 8gr ute och dagen verkar bli fin.Jag hoppas att det gick bra för dig Gösta med att pröva att gå litet. Ta det lugnt bara så du inte ramlar en gång till.
    Hoppas att dagen blir så bra det bara går för er alla och att ni kan bli mött med leenden från dem ni möter.
    Carpe diem!
    Christina V-ås

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta och Sonja!
    Som vanligt skriver du så klokt, vi väntar alltid på något, men vet inte riktigt på vad. Glädje, att ha ork, att få upptäcka och uppleva nya saker etc. Men under tiden vi väntar tror jag att vi ändå för det mesta är rätt nöjda, sedan får vi se vad vår väntan ger för resultat.
    Tack för infon om boken, ska kolla mer kring den i morgon.
    Nu hoppas jag att ni haft en lika strålande vårdag som jag har haft och att krämpor och sånt otyg hållit sig borta. Önskar fortsättningen av dagen och kvällen också blir bra. Och naturligtvis går min önskan även till övriga dagboksgänget.
    Varma kramar från Iris

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta o Sonja o de övriga vännerna
    Ja, vad är livet om inte en ändlös väntan..På något..på vad vet vi oftast inte. När man är liten väntar man på att bli stor, när man är vuxen kanske man väntar på familj. Kanske om man slutar väntar, så lever man mer efter att fånga nuet eller ögonblicket. Men det är inte lätt alltid. Vi får försöka så gott det går..

    Christina, hoppas du kan hjälpa din vän att få se liljekonvaljängen och få plocka lite blommor, det kan betyda så oerhört mycket för henne...jag vet, har upplevt detta tillsammans med en som var sjuk, hur mycket det uppskattades

    Idag har jag sett ytterligare några vårtecken, en citrongul fjäril svävade förbi och bin som cirklade från krokus till krokus, en härlig årstid att möta. Hoppas att ni snart kan sitta på yttertrappan, kanske något att se fram emot....något gott

    Önskar er alla en fin kväll
    Varm kram
    Maggis

    SvaraRadera
  5. Gösta...jag glömde gratulera dig till boken som har blivet tryckt o klar...Härligt. Nu gäller det för oss dina läsare att göra reklam för den till så många som möjligt och då sprider det sig som ringar på vattnet..hoppas din dag idag varit bättre än igår
    Kram Maggis

    SvaraRadera