onsdag 10 november 2010

Sluten tid

Onsdag 10 november 2010. Carpe diem        Klockan är 04.14

16 kommentarer:

  1. Kära Gösta, morrn på dig! Jag hoppas, att du har haft en skaplig natt och kunna sova litet. Du skriver "sluten tid", det gör mig litet orolig. Undrar också om någon tittar till dig, kanske du behöver göra ett läkarbesök? Du ska veta, att vi alla tänker på dig och försöker hjälpa dig med våra tankar.
    Här är det snökaos, vi har fått 2 dm snö och det är fruktansvärt halt. Antar, att ni kommer att få detta snöoväder hos dig med nu, det är på väg norrut.
    Jag skickar dig många, varma kramar Gösta, ta dagen som den kommer, kanske någon tittar in till dig för en pratstund och en kopp kaffe.
    Carpe diem!
    Christina, Västerås

    SvaraRadera
  2. GOmorron Gösta dina ord oroar mej,vad menar du med sluten tid?Tänker på dej skickar många varma försiktiga tankar o kramar.Ha de så gott de går.Från Helena

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta!
    Dina ord idag gör mig orolig. Hoppas att kanske distriktssköterskan kan komma och titta till dig. Många är dom tankar som går till dig just nu.
    Varma kramar till dig från Iris

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta!
    Mina tankar finns hos dig!
    Stor och varm kram!
    Åsa

    SvaraRadera
  5. Godmorgon Gösta.Självklart ska du få ha lite egen (sluten) tid.Ha de så bra.Carpe diem. Helge Uppl. Väsby

    SvaraRadera
  6. God Morgon Gösta!
    Mina tankar finns hos Dig!
    Kram Elisabeth, en medmänniska från Skåne

    SvaraRadera
  7. Hej Gösta ! Blev orolig när jag läste sluten tid.Men kan förstår att du inte alla dagar har kraft och ork att skriva och behöver en sluten tid. Har inga råd att komma med men jag hoppas att du kan ha en något så när bra dag.Tänker på dig. kram och hälsningar Doris

    SvaraRadera
  8. Sluten tid: En tid för eftertanke på vad livet ger och vad det tar. En tid när allt är slutet kring en själv som en tät massa.Slutet från omvärlden totalt. Carpe diem

    SvaraRadera
  9. Tack snälla Gösta för din förklaring! Att vi alla känner oss oroliga för dig betyder, att vi vill ditt allra bästa och tänker på dig.
    Du gör helt rätt: ta denna dag för dig själv, fundera och låt dagen bli som den blir. Vi behöver nog alla ibland en dag för oss själva, utan att vara anträffbar på mobilen, telefonen m m.
    Kramar och carpe diem!
    Christina v-ås

    SvaraRadera
  10. Du finns i mina tankar.
    Kram Maud

    SvaraRadera
  11. Ibland behöver man den tiden för eftertanke och vad livet är....
    Varma Kramar Maggis

    SvaraRadera
  12. Tänker på dig varje dag och undrar hur du mår varma kramar till dig
    Marta

    SvaraRadera
  13. Snöiga kramar från en trogen läsare i Värmland! Mina tankar går till dig i kväll..../K

    SvaraRadera
  14. Gösta, tack för din förklaring om en sluten tid, en tid för eftertanke som vi alla borde ta oss. Mina tankar finns hos dig och jag skickar lite nya varma kramar till dig här ikväll! Hälsningar Iris

    SvaraRadera
  15. var inte rädd för slutet, det skall rädda dej!
    Var inte rädd för mörkret,det skall skydda dej
    Bo Zetterlind. Kram från Britta

    SvaraRadera