söndag 27 juni 2010

Min familj

Söndag  27 juni 2010. Natten har varit lugn. Så var den midsommarhelgen gången och så väntar vardagen. Men nu finns en viss skillnad. Jag har fått min egna lilla familj att tänka på. Det är så man tror att det är en saga. Det är ju som att det är en möjlighet att få oss förenade som det var meningen från början. Nu kommer en annan tid då sjukdom och smärta kan få ta vägen någon annanstans. Men den finns där och är en skugga beredd att trasa sönder idyllen. Jag tänker kämpa för alla dagar jag kan få för att vara en del av familjen. Carpe diem   Klockan är 04.20

5 kommentarer:

  1. Morrn Gösta! Vad du är stark och vad glad jag blir, att nu har du fått nya krafter att kämpa och övervinna smärtorna. Nu har du fått tillbaka din lilla familj! Jag vill ge dig all kraft jag kan förmedla genom många varma kramar och ett carpe diem!
    Christina i Västerås

    SvaraRadera
  2. Godmorron Gösta:Måste bara skriva att det är som att läsa en sagobok, Prinsen fick sin prinsessa,
    Du har fått en familj som delar både sorg och glädje delat glädje dubbel glädje,hoppas du orkar kämpa länge än. Kram Sonja

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta!
    Det är en stor glädje för oss att läsa hur du hittat din familj efter alla år! Hoppas ni får många trivsamma och härliga dagar tillsammans framöver, både när ni kan träffas personligen och naturligtvis träffas och prata via telefon. Detta är dig mer än väl förunnat!
    Många varma kramar till dig och ha det så gott du bara kan hälsar Iris

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta!
    Roligt att Midsommarhelgen har blivit som planerat. Både när det gäller hälsan och familjen. Lycka till fortsättningen!
    Hoppas natten blir lugn. Tänker ofta på Dej!
    Sommarkvällshälsningar från Elisabeth, en med-
    människa från Skåne

    SvaraRadera
  5. va roligt att se er tillsammans! Åkta glädje såg det ut som.Maggan i Halmstad.All kärlek till er lycka.

    SvaraRadera