lördag 12 juni 2010

Ond nacke

Lördag 12 juni 2010 kl.04.20 Kära dagbok. När natten var gången verkade allt så lugnt. Men det fanns
en överraskningNacken har blivit mer slapp och det värker lite mer. Nu kan det inte bara vara att jag legat illa utan det måste vara något mer. Det har blivit mer yrsel och känseln ut i vänster arm har också minskat. Får höra med vården under dagen om det kan finnas någon förklaring till det . Jag hoppas att det finns en vettig förklaring till allt. Är det vad jag tror så är det inte så farligt då är det nerver som kommit i kläm. Men skulle det vara något annat så får jag ta det då. Hoppas att dagen inte har allt regn som spåtts utan att det är en felaktig prognos. Carpe diem

4 kommentarer:

  1. Morrn Gösta!
    Natten har varit lugn skriver du, men de andra problemen oroar dig. Jag hoppas, att dessa är övergående, men.. Oron finns ju där. Din läkare kanske kan ge dig en förklaring när du talar med honom.
    Ja du här har det regnat både i går och i natt och det blåser hård vind. Studentfestligheterna blev lyckade trots regnet.
    Tänker mycket på dig och nu hoppas jag, att det blir bättre väder så du kan vara ute litet.
    Här får du många varma kramar och ett carpe diem från Christina i ett blåsigt Västerås.

    SvaraRadera
  2. Hej Gösta!

    Jag glädjer mig med dig över dina nya hjälpmedel och att du fått en bra och
    trygg läkarkontakt. Glöm inte att ha larmknappen med dig dit du går, kolla
    också räckvidden utomhus,den kan kanske
    regleras. Njut dina promenader men ta det lugnt i nedförsbackar och kurvorna, inga två hjul.
    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta!I dag har det varit gäddfiske här i Stugun. Det drogs upp omkr.950 kg.102 båtar var ute på älven.Bra väder blev det fast dom lovat mycket regn.Det är verkligen en folkfest.Hoppas du har fått varit ut nåt. Kramar från Lilian

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta...hoppas att domningarna försvunnit under dagen...och att Du får stödet för nacken så fort som möjligt.Du borde ju prioriteras och få de så fort som de bara går..men de ska väl till remisser förstås....
    Här har de regnat och blåst som bara den och mer ska de komma tydligen...Regnet behövs för de var så torrt så torrt...men blåsten kunde man ju vara utan ...nu blåser riddarsporrar och lupiner omkull.
    Ja aldrig är man nöjd kan de tyckas..
    Hoppas kvällen blir bra för Dig och att Du kanske orkar titta på TV lite.
    Stor kram Ulla......

    SvaraRadera