torsdag 25 februari 2010

Inför behandlingarna

Torsdag 25 februari 2010 kl.04.44 Efter att ha sett Sveriges guldtävling i stafett var det ingen konst att kunna sova gott i några timmar. Nackbesväret har funnits hela tiden men inte märkts så mycket i liggläge. Jag har kunnat sträcka ut i hela min längd. Dagen ska ägnas åt behandlingar och efter så är det bara att komma hem och sova några timmar. Jag har inte så mycket mer att säga just nu. Det är en sak som det inte sagts så mycket om och det är stiftelsen. Den ligger i stort sett kvar på samma nivå som före jul. Det har inte hänt så mycket. Jag har delat ut några små guldkanter som inte gjort så märkbara märken så därför är saldot fortfarande 7755:- och det är stor risk att det inte händer så mycket mer. Det har varit stora händelser runt i världen och det har varit viktigare att försöka bistå i de aktiviteterna. Carpe diem

4 kommentarer:

  1. Morr´n Gösta!
    Knepigt med dina nackbesvär. Hoppas att det är något tillfälligt.
    Vilken fantastisk bragd våra svenska män gjorde i går. Återigen var norrmannen spydig över svenskarna före tävlingen och jag behöver väl inte säga hur det känns efter svenskarnas seger. Man ska nog vara lite ödmjuk även om man är norrman och har en stark spurt.
    Den här dagen blir nog bra för du startade den med triss i fyror (titta på tiden när dagboken blev upplagd). Hoppas att turen håller i sig hela dagen.
    Nu närmar sig helgen och jag förstår att du är förvantansfull inför det kommande besöket. Jag önskar er all lycka. Carpe diem
    Skickar många många mjuka kramar till dig
    Ninni

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Gösta!

    Det var skönt, att du kunde sträcka ut dig och få en natts god sömn. Nacken känns fortfarande, men jag hoppas att det är övergående.
    Jag är så glad för den fina svenska insatsen i stafetten. Vilken bragd! Man talar om deras bragd, men den som verkligen gör en bragd är du Gösta, som kämpar mot tiden.
    Jag hoppas, behandlingen idag går bra och att du kan se fram mot helgen. Jag kommer att finnas med i tankarna. Det blir en oförglömlig helg, Gösta!
    Skickar med varma kramar! Carpe diem. Christina, Västerås
    P.S. Vi förlorade mot slovakien i kvartsfinalen½!

    SvaraRadera
  3. Gomorron Gösta,vad bra att natten varit bra,orken behövs ju inför behandlingen hoppas de går bra o sen kommer ju den trevliga helgen.Vilket återseende Lycka till med allt.Ha en bra dag många tankar o kramar från mej Helena

    SvaraRadera
  4. Godkväll, här kommer en liten hälsning från Lillhärdal med en stor kram till dig, hoppas att även denna natt ger dig bra sömn.......
    Ja vilken bragd våra killar i OS gjorde, till och med jag orkade hålla mig i sittande ställning tills stafetten var klar...
    Här är äntligen lita varmare vilket är bra för leder och muskler, man tinar liksom upp när väderleken är normal.... hej från mig....

    SvaraRadera