lördag 13 februari 2010

Ordfattigdom

Lördag 13 februari 2010 kl.04.25 Natten har burit med sig nya upplevelser i form av domningar i olika delar av kroppen mest av allt i benen och armarna. Sömnen har varit rätt bra ändå. Denna morgon finns det inte mycket att skriva ner för det är så mycket som far omkring i huvudet på mig. Frågor som det inte finns några enkla svar på. Det är så mycket jag skulle vilja ge uttryck för men har inga ord att sätta på pränt. Det är precis som jag har tömts på allt. Mitt minne har slutat att fungera just nu men jag hoppas att det bara är tillfälligt. Carpe diem

5 kommentarer:

  1. God Morgon Gösta! Hoppas att det är tillfälligt och det tror jag det är.Skönt att du har sovit gott.
    Här har det åter kommit snö.Det är väl skönt att det finns snö nu när sportloven börjat.Då finns det chans utomhusaktiviteter för barnen.I går var jag ute med mitt fyraåriga barnbarnsbarn vi var på MC Donalds.En riktig charmkille man smälter helt.
    I dag ska jag ta det lugnt.Hoppas att din dag blir bra för det önskar jag dig.Kram och hälsningar Doris

    SvaraRadera
  2. Morrn Gösta! Tråkigt att du haft jobbigt med domningar men att du kunnat sova litet ändå. Ibland är det svårt, att kunna formulera vad man vill säga, det är för mycket som snurrar runt i huvudet. Det är bara tillfälligt Gösta, ta dagen som den kommer, kanske orkar du titta litet på OS?
    Jag var uppe och såg in vigningen inatt, så jag känner mig litet "grusig" i ögonen idag.
    Jag ser fram emot att läsa din dagbok i morgon. Jag önskar dig en bra dag, kanske du orkar komma ut litet grand och få frisk luft?
    Många varma kramar från Christina, Västerås. Carpe diem

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta!
    Vad jobbigt för dig att olika kroppsdelar domnar bort. Ibland blir det ju så om man ligger lite tokigt, men att ha det vandrande som du har haft det i natt måste vara väldigt jobbigt.
    Här är det strålande väder. Satt och tittade på invigningen i natt så det blev en längre sovstund i dag på morgonen. Det var en fantastisk upplevelse, men oj vilka pengar som sattes sprätt på. Tänk om människorna på Haiti haft fått en del av dem. Carpe diem
    Skickar många många mjuka kramar till dig
    Ninni

    SvaraRadera
  5. Hej Gösta! Har just tittat på reprisen på invigningen, den var mäktig. Hoppas du har orkat att titta på den.I dag är det strålande sol här.Kramar från Lilian

    SvaraRadera