lördag 13 mars 2010

Lägesrapport

Hej alla bloggläsare.
Gösta använder sig av språkrör idag, dottern Marianne:
Pappa är vid gott mod och hälsar så gott till alla, från sjuksängen.
Den trevlige doktorn på sjukhuset vill behålla honom någon dag framöver för säkerhetsskull. Just nu är allt stabilt och läget under kontroll. Så ingen fara på taket.

Jag har just nu fått uppdraget att försöka hålla bloggen igång och jag lovar att göra så gott jag kan. Är dock inte lika morgonpigg som Gösta, så jag tror nog inte att sidan kommer att vara uppdaterad 04.00-04.30 om morgnarna, snarare fram emot 07.00-08.00. Det blir inte så lätt för mig och pappa att hålla kontakt just nu då man inte har tillgång till telefon eller data när man själv vill. Men vi kommer att göra så gott vi kan för att hålla alla informerade.

Kram på er och Carpe Diem / Marianne

9 kommentarer:

  1. Vilken tur han har Gösta, som har en dotter som dig. Underbart att ni har fått kontakt efter alla år. Var rädda om varandra och hälsa Gösta.
    Kramar från Hilea
    (som följt bloggen länge men aldrig skrivit förut)

    SvaraRadera
  2. Hej Gösta o Marianne,vilken tur att ni har varandra Hälsa Gösta att han får ha de så bra så även du,många tankar o kramar till er båda från Helena

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta/Marianne Jag hajade till när jag inte hade en färsk blogg i morse men som du Marianne skriver så verkar det vara under kontroll jag har följt Göstas resa sedan den första gången som han var med i Karlavagnen och även pratat med honom i telefon några ggr Många kära hälsningar till Gösta och Dig från Nisse i Skutskär

    SvaraRadera
  4. Hej! Du är stark Marianne som orkar och vill vara "stand in" för din pappa! Mina tankar är hos er båda två nu, jag hoppas, att han får vila ut nu på lasarettet och - tack för att ni finns båda två!
    Ge Gösta en varm kram när du träffar honom, för resten, ge en till dig själv med!
    Carpe diem!
    Christina, Västerås

    SvaraRadera
  5. Hej! Du får hälsa Gösta.Bra att du kan meddela oss hur han mår.Kramar till er båda.

    SvaraRadera
  6. Hej Marianne!
    Vad bra att du kan hjälpa Gösta när det inte blir som han tänkt.
    Hälsa till honom att han kryar på sig.
    Jag skickar många många mjuka kramar till er båda. Carpe diem
    Ninni

    SvaraRadera
  7. Hej Marianne!
    Hjärtat slog några extra slag när jag skulle läsa dagboken idag på morgonen och det inte fanns
    något att läsa. Tack snälla du att vill ta dej tid att meddela oss läsare om din far. Hälsa din far att vi önskar honom en snar bättring.
    En stor kram till er båda.Hälsningar Margaretha

    SvaraRadera
  8. Hej Marianne ! Jag är uppe tidigt och kollade bloggen.Blev verkligen orolig. Men oron vände när jag läste det du skrivit.Gott att du finns och kan tala om hur Gösta mår.Nu får vi information igenom dig tills vidare.Hoppas att Gösta snart ska vara hemma igen.Jag sänder en stor varm kram och hälsning till er båda.Doris

    SvaraRadera
  9. Skönt att allt är under kontroll, man blev fundersam i morse..
    Varma hälsningar till er ALLA
    från Elsa i Falun

    SvaraRadera