lördag 22 maj 2010

Glad Pingst

Lördag 22 maj 2010 kl.04.12 God morgon och GLAD PINGST.

14 kommentarer:

  1. God morgon och GLAD PINGST på dig Gösta! Om du bara visste, vad den vackra blombuketten värmde mitt hjärta! Vad jag kan bifoga, i mina tankar till dig är en stor bukett liljekonvaljer, som jag plockat idag på morgonen. Hoppas, du kan känna den härliga doften från den!
    Ha en riktigt skön pings kära Gösta!
    Varma hälsningar Christina, Västerås

    SvaraRadera
  2. God morgon själv Gösta!vilken glad överaskning det blev att gå in och ta del av din dagbok.Den röda texten dom vackra blommorna lyste verkligen upp .Jag önskar dig mycket sol o värme,och en riktigt god o GLAD PINGST.Hälsningar o kram från Kristina. CARPIE DIEM

    SvaraRadera
  3. Godmorgon Gösta,

    Underbara blommor! Vi har ganska molnigt, men bara det att man kan låta altandörren stå öppen är en njutning. Äntligen lite värme, som värmer även ens inre.

    Hoppas att du också får en avslappnad pingst och kan njuta lite grand.
    Kram
    Ramona

    SvaraRadera
  4. God morgon Gösta!
    En Glad Pingst önskar jag till dig också. Vilken underbart vacker blombukett du ger oss del av denna morgon! Fixar inga röda fina bokstäver tillbaka till dig, men du får tänka värmen i mina "röda" ord - många varma pingstkramar och tankar till dig från Iris

    SvaraRadera
  5. Godmorgon Gösta
    Glad Pingst till dig oxå, kl 7 kom lite regn fast nu har solen tittat fram. Ha det riktigt gott idag. Carpe diem Kram Barbro

    SvaraRadera
  6. Hej Gösta,

    Läser din blogg varje dag, har själv opererats för prostatacancer år 2008 och går på kontroller 2ggr om året och hopps att det skall vara borta för alltid (oron finns)fast man måste ju leva och inte tänka på det,jag förstår att det rör sig mycket om dig och dina,du är en sån person som inte ger upp i första taget har jag förståt, jag förstår att du har ett helvete många gånger,hoppet finns alltid. Glad Pingst Gösta,hälsningar Kalle från Linghem.

    SvaraRadera
  7. GLAD PINGST PÅ DIG OCKSÅ GÖSTA. Hälsningar Helge i Upplands Väsby.

    SvaraRadera
  8. Glad pingst! Läser din dagbok varje dag och tycker du är fantastisk som orkar dela med dig av dina tankar. Ha en bra helg och pingst önskar May-Lis i Årjäng

    SvaraRadera
  9. Hej Gösta!
    Jag riktigt hajade till när jag såg dina blommor. Vilken underbar bukett.

    Önskar dig en riktigt bra helg.

    Skickar många många mjuka kramar till dig. Carpe diem
    Ninni

    SvaraRadera
  10. Glad Pingst själv Gösta ..Och desamma önskar jag Dig oxå Marianne...Kram Ulla

    SvaraRadera
  11. Hej Gösta och Glad Pingst Själv!!!
    Vad glad jag blev när jag fick se Din fina blom-
    bukett.
    Önskar Dej/Er allt Gott!
    Kram
    Elisabeth, en medmänniska från Skåne

    SvaraRadera
  12. Hej Gösta Och GLAD PINGST tillönskar jag dig.En underbart vacker bukett som du vill dela med dig.Hoppas att du får en lugn och skön helg.Varma tankar o kram fr.Skåne/Inga

    SvaraRadera
  13. GLAD PINGST önskar jag även dej.
    Hoppas att Du får en lugn och skön Helg.
    Nu får vi ju äntligen njuta av värmen som vi längtat efter så.
    Många varma tankar till dej från
    Viola i Torslanda.

    SvaraRadera
  14. GLAD PINGST GÖSTA!

    Vilken vacker bukett.

    STYRKEKRAMAR

    Ingalil

    SvaraRadera