fredag 9 juli 2010

Utflykt

Fredag 9 juli 2010. Även denna morgon full av trötthet men vaken lite tidigare. I dag är det tänkt att göra en utflykt till min födelseort: Storsjö kapell i nordöstra delen av härjedalen. Det kan bli en trevlig utflykt om vädret och det övriga står oss bi. Ben och fötter har börjat få så stora omkretsar så det är något misstänkt på gång. Det kan vara bara vanlig vätskeansamling eller något svårare men det får vänta till hemhkomsten innan någon vidare åtgärd vidtas. Hoppas att det blir bra i dag. Carpe diem        Klockan är 04.16

3 kommentarer:

  1. Morrn Gösta! Vad glad jag blir att läsa att ni skall besöka din födelseort Storsjö kapell! Det betyder mycket för dig att återse platsen och tillsammans med de dina - en saga ju, Gösta! Att dina ben och fötter börjar "växa" i omkrets, hoppas jag beror på vätskeansamling. Denna värme vi har gör också att man samlar på sig vätska. Själv har jag en känsla av att jag har elefantfötter.
    Jag kommer att vara med er i tankarna idag och hoppas att allt går bra.
    Idag är det verkligen en carpe diem dag!
    Många kramar
    Christina Västerås

    SvaraRadera
  2. Hej Gösta med familj!
    Att få gå tillbaka till sina barndomsrötter har stor betydelse! Det måste vara betydelsefullt även för din dotter att få veta mera om dig och ditt liv!
    Hoppas verkligen att ni får en bra dag och en trevlig utflykt!
    Kram till er alla
    /Åsa

    SvaraRadera
  3. Hejsan Gösta!
    Hemkommen från några dagar på tur runt om i Småland och har ”läst ifatt mig” om vad som hänt hos dig under de här dagarna.
    Först vill jag säga att det är ett trevligt tillägg du gjort på rubriken till dagboken!
    Jag gläds verkligen med dig och de dina för de fina dagar ni haft tillsammans och de upplevelser ni haft tillsammans och också att Marianne fått träffa sin faster för första gången! Det här är en riktig solskenshistoria och jag unnar dig dessa upplevelser av hela mitt hjärta! Du är mer än väl värd att få vara med om allt det du nu upplever!
    Trist att det är sämre med dina domningar i händerna och också trist att ortopeden är lite motsträvig till att ge dig annan halskrage. Hoppas dom kommer på bättre tankar, så att du kan få en bättre krage för avlastning av nacken och därmed också nerverna ner till armar och händer.
    Till dig Gösta, till din familj och också till alla som följer Gösta genom dagboken önskar jag en riktigt skön fortsättning på sommaren!
    Mina allra varmaste kramar och tankar skickar jag också till alla, men främst till Gösta och all lycka till dig tillsammans med dina nära och kära! Hälsningar Iris

    SvaraRadera