onsdag 2 december 2009

Nattmara

Onsdag 2 december 2009 kl.04.36   Denna natt har varit grym  smärthugg i höger höft och i ryggen. Det gjorde så ont så jag blev illamående. På det fick jag frossa en sån där frossa så jag trodde jag skulle skaka sönder. Det har inte varit trevligt alls. I går kväll satt jag och väntade på att något skulle hända som jag blivit lovad. Jag väntade från klockan 9 till den blev lite över 12 och ingenting hände. Jag kände mig bra nog dum och ilsken. Nää såna här nätter och kvällar vill jag inte veta av mer. Huggen sitter kvar men inte lika starka. Frossan dämpade jag med extra täcke. Jag får väl försöka sova lite nu sedan jag skrivit färdigt dagboken för i dag. Undrar om det är något nytt som håller på att röra på sig i kroppen. Jag får fråga när jag åker ner till apoteket för att hämta ut droppet till i morgon. På fredag ska jag träffa reportern och vi ska se vad det blir för artikel. Så denna veckas artikel kommer nog inte förän nästa måndag men jag talar om det i så fall. Jag har totalt kommit av mig vad jag ska skriva för någonting mer. Det har blivit totalt stopp i hjärnkontoret. Det får nog bli det sista. Carpe diem

9 kommentarer:

  1. Godmorgon Gösta.
    Det är för jäkligt va mycket smärta du måste genomlida,det fattar ju vem som helst att du inte orkar tänka på allt när du haft det så jobbigt under natten,hoppas du får sova lite under dagen o att smärtan avtar. Här är det minusgrader o halt på sina ställen. Ha en så bra dag du kan nu. Kram Barbro Carpe diem

    SvaraRadera
  2. Hej Gösta ! Tråkigt att du har haft så ont och frossa.Det känns så svårt att veta att du mår så
    dåligt. Hoppas att du kan får något som lindrar plågorna.Förstår inte att du orkar skriva.Du måste trots allt vara otroligt stark.Jag hoppas att du kan vila i dag och inte ha så ont.Tänker på dig. Kram Doris

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta! Jag tänker på dig. Kramar från Lilian

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta!

    Tänker extra mycket på dig i dag.

    STYRKEKRAMAR

    Ingalil

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Det var ju inte någon bra natt du haft och tydligen inte kväll heller. Hoppas du slipper det i fortsättningen och också att du fått sova lite nu under dagen.
    Hos oss skiner solen och det är nästan helt vindstilla, men det är några minusgrader och helt snöfritt.
    Jag tänker på dig och hoppas att resten av dagen, kvällen och natten blir lugn och något så när smärtfri i alla fall.
    Varma kramar från Småländskan

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att du mår så dåligt. Du verkar vara en väldigt positiv människa i grund och botten, en kämpe. Jag har läst igenom din "dagbok" och det är en kamp...Det är många som uppmärksammar dig och även din insamling.
    Det är så svårt att kommentera i det här läget, verkar bara bli ytligt...så jag fortsätter läsa och så får vi se när vi råkas i kommentarerna.
    Kämpa på!

    SvaraRadera
  7. Hejsan Gösta.
    Rent utsagt förjäkligt att du haft en så dålig natt. Kan egentligen inte riktigt föreställa mig hur jobbigt det faktiskt måste vara, men jag känner ändå med dig! Hoppas din dag blev desto bättre.
    Har du haft några framgångar med din efterlysning förresten..?

    SvaraRadera
  8. Jag läste om dej vilken underbar människa du måste vara vilken styrka.Hoppas att du får en så bra tid som möjligt har presis gått igenom de här med min käraste vän ja tänker på dej varma tankar o kramar

    SvaraRadera
  9. Många kära styrkekramar från mej som inte har skrivit här tidigare,fint att du visar sådant som vi alla är rädda och oroliga för.Jag hoppas du har familj som stöttar dej i allt det svåra. Varma Kramar. BP.

    SvaraRadera