lördag 8 augusti 2009

Tillbakablicken

Lördag 8 augusti 2009 kl. 04.05. Denna morgon ser jag tillbaka på dom senaste dagarna och ser hur människor ställer upp. Vilken skön känsla att få erfara vad ni åstadkommer. Hur ni bryr er om någon annan. Vilken energi ni vidarbefodrar åtminstone till mig. Mina krafter hade nog tagit slut om jag inte börjat skriva dagbok och fått så många som läsare. Jag har fått möjlighet att dela min smärta med er och även det goda som kommer emellanåt. Det har blivit en källa av nya och friska möten. Det är mellan 100-300 som tittar in på sidan varje dag. Men kraften får jag av kommentarerna som ges. Möter man en motgång får man försöka ta nya tag och det får jag hjälp med av er. Hur jag ska avsluta det här vet jag inte. Det får bli det vanliga. Carpe diem Ett tillägg. Jag vill att det jag gör ska vara öppet för er. Således tänker jag redovisa vad gåvorna inbringade.Det totala resultatet blev 300:- vilket jag tackar för. Det fanns vissa osäkerheter vad gällde kontot. Här kommer ett förtydligande. Från Swedbank till Swedbank gäller 81471441020922 från annan bank till Swedbank 814710441020922. Förlåt oklarheten.

7 kommentarer:

  1. Morrn Gösta! Va roligt att vi kan ådstadkomma ljuspunkter för dig.För min del är det ett måste att "titta in" till dig innan jag läser tidningen.Du förmedlar så mycket positivitet.Hoppas du har möjlighet att få komma ut i friska luften och få andas den fina norrlandsluften ,det gör jag.Nu är det osäkert med datortillgång några dagar, men vi hörs KRAM! Märta

    SvaraRadera
  2. Gomorgon Gösta.
    Jag skulle nog vilja säga att det är du som ger oss styrka. Du är beundransvärd, du ger så mycket...........
    Jag önskar jag kunde trolla, då hade du varit frisk idag.
    Tack tusen tack för du delar med dig av ditt liv.
    kram/lena

    SvaraRadera
  3. Hej Gösta!
    Jag förstår att bloggen betyder mycket för dig och framförallt att det är så många som engagerar sig.Vi ger varandra kraft, då vi kan utbyta ord och stämningar så här. Man skulle kunna tro att okända människor skulle bry sig mindre än dina så kallade "vänner". Idag är det återigen en strålande dag, en dag som gör att man känner att det är sommar. Det har ju varit fullmåne och då vill sömnen inte vara som den ska. Känner du av fullmånen? Apropå bankkontot så är de första fem siffrorna 81471 clearingnumret till Swedbank och resten kontonumret. Hoppas att skollärarn läser denna dags diskussion om kontonumret och kan vara med oxå. Jag önskar dig en bra dag. Carpe diem
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej Gösta, Birgitta här.....
    Skönt att du känner energi från oss som läser din dagbok. Du ger energi tillbaka, jag läser och funderar och tänker positivt när jag läser.
    Tack för att jag får dela din vardag. Inatt när jag gick hem från en kräftskiva så lyste månen på mig...jag gjorde som vanligt. Tittade på månen och stjärnor och tänkte på dig.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Hej Gösta! Precis som flera andra så är din blogg det första jag läser när jag slår på datorn. Har blivit ett måste! Jag tycker du är fantastisk! Tänkte också på dig i natt när jag tittade på månen och stjärnorna! Hoppas du får en dag som är OK!
    Kramar från Inger.

    SvaraRadera
  6. Hej Gösta!
    Skönt så länge du är engagerad, din dagbok är
    så lärorik att läsa, man kan inte ta allt för givet här i livet.Du har nog fått många läsare
    att tänka till lite extra.
    Många kramar från mej.
    MVH.
    Anita.

    SvaraRadera
  7. Hej Gösta! Jag beundrar dig jättemycket för att du orkar tänka på andra när du är i den situationen du själv är. Carpe Diem

    SvaraRadera