fredag 3 juli 2009

Att dela med sig

Fredag 3 juli 2009 kl.04.00. Vilken lättnad att få avlasta sig lite av känslorna man bär på. Det är en viss skillnad att vakna idag. Att veta om er alla som följer vad som sker.Ett stort och varmt tack till er allihop för Era kommentarer. Denna morgon är i stort lika svår och omständlig som dom andra mornarna.Men det finns en skillnad.Det är alla följare. Hoppas att dagen i övrigt ska ge något som kan vara till nytta för både kropp och själ. Det är svårt att så här plötsligt ha en massa människor som visat att dom är ett stöd. Jag ska försöka delge dagliga rapporter hur mitt liv fortskrider för nu vet jag att det finns många att dela med sig till .Carpe diem

3 kommentarer:

  1. Så härlig livsglädje du har! Lyssnade på karlavagnen i går kväll jag vet har varit i dödens väntrum.Först en stroke sedan prostatacancer. Kom ifrån det med livet i behåll.
    Var tydligen inte min tur ännu. Livet går vidare!

    Kjell

    SvaraRadera
  2. Modiga man!
    Om du har ont...du skall inte ha ont!
    Se till att du är rätt smärtlindrad!
    Se till att du har något att ta för ÅGREN!
    Var inte så modig,säg till när det inte funkar längre!
    Carpe diem!
    Kramen/ vivan

    SvaraRadera
  3. Jag vandrar vid din sida Gösta!

    SvaraRadera