onsdag 29 juli 2009

Resfeber

Onsdag 29 juli 2009 kl.04.15 Har sovit dåligt i natt. Har haft någon form av resfeber. I dag ska jag få besök av läkare och sköterska för att gå igenom det fortsatta omhändertagandet för min del. Jag kan nästan i förväg ana svaren. Fortsatt smärtlindring och sedan fortsätta vänta på det oundvikliga slutresultatet. Varför ska jag ha resfeber för detta? Det går inte riktigt ihop för mig.Det blir annars inga andra saker som ska utföras för min del i dag. Det är bara att invänta besökarna. Kanske det går att få mer klarhet . Carpe diem

9 kommentarer:

  1. Gomorr´n Gösta! Hoppas det kommer något bra ur det kommande besöket med läkare och sköterska ,att dom på något sätt kan lindra din smärta och att din tid får bli så bra det någonsin kan . Är någon värd all hjälp är det du . Mina tankar är hos dig . KRAM ! Märta

    SvaraRadera
  2. Morrn Gösta, Birgitta här....
    Jag kan bara önska att din dag blir så bra som det bara går. Skönt att du får besöket som säkert kan ge dig bra.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Gomorron Gösta !Hoppas att det blir något bra av besöket.att Du får bra hjälp med läkare och sköterska.Att du inte behöver har allt för ont och att vården blir så bra som möjligt. Det är du värd.
    Tänker på dig.Kram Doris

    SvaraRadera
  4. Gomorn Gösta.
    Jag instämmer med förgående , Hoppas allt blir till det bästa för dig. Det är du verkligen värd.
    kram/lena

    SvaraRadera
  5. God förmiddag Gösta..Så god den nu kan vara..Om Du bara kunde förstå vad Dina tankar betyder för oss som går bredvid Er sjuka..Den jag går bredvid orkar inte prata om sina tankar inför resan..Idag är det ett år sen beskedet kom om att de bara går åt ett håll..
    Jag tänker på Dig och alla alla som har drabbats av denna fruktansvärda sjukdom..
    Stor varm kram till Dig U-a

    SvaraRadera
  6. Hej Gösta!
    Sänder dej många kramar och tankar.
    MVH.
    Anita.

    SvaraRadera
  7. Hej Gösta!
    Du undrar över din resfeber. Det är väl ditt undermedvetna som på något sätt gruvar sig inför detta besök. Hoppas att dom kan ge dig medicin så att du får sova på nätterna. Du blir lite piggare på dagen då. Jag önskar dig ett bra resultat, så gått det går, efter deras besök. Carpe diem

    SvaraRadera
  8. Hej Gösta!
    Hoppas du får mera hjälp med smärtlindring och att du får sova lite bättre på nätterna!
    Tänker på dig!
    Kram
    från Inger.

    SvaraRadera
  9. Hoppas du får bra smärtlindring och bra samtal med vårdpersonalen.
    Det är en tung sits du är i.
    Och sömn samt smärtlindring är viktigt.
    Mycket viktigt.

    Jag tänker på dig.

    /Annelie

    SvaraRadera